3 pași simpli în calea spre fericire | despre recunoștință la #terapieinfamilie

Studiile recente arată că, exprimarea recunoștinței în mod regulat, corelează cu schimbări ale structurilor moleculare din creier. Aceste 3 exerciții simple de recunoștință te vor ajuta să fii fericit zi de zi, chiar și atunci când îți este greu.

  1. Notează-ți zilnic 3 idei pentru care ești recunoscător – acest exercițiu este foarte eficient dacă îl practici în primele minute ale dimineții, sau seara chiar înainte de a merge la culcare!
  2. Împărtășește recunoștința – fă-ți o obișnuință din a-i spune ZILNIC partenerului, prietenei sau copilului tău un aspect pe care îl apreciezi la el/ea!
  3. Privește-te în oglindă atunci când te speli pe dinți – și gândește-te la ceva ce ai făcut bine recent / un aspect pe care-l regăsești la tine și de care ești mândru!

Exemple de recunoștință pentru tine / cei din jurul tău:

„Mă bucur când mă întrebi dacă sunt bine!”

„Îmi place cum gătești!”

„Astăzi m-am descurcat la serviciu mult mai bine decât ieri!”

„Sunt recunoscătoare că exist!”

„Îi mulțumesc corpului meu că mă susține zi de zi!”

Pe lângă toate aceste exerciții de recunoștință, recomand cu încredere exercițiile de meditație. Trebuie doar să le alegeți într-un moment optim al zilei, astfel încât să nu fiți deranjați de nimeni și să aveți acea motivație personală de a vă relaxa.

Bibliografie:

Neuroscience Reveals How Gratitude Literally Changes Your Brain to be Happier

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sofiline.ro