Informatii utile pentru orice mamaPe tocuri cu Andreea

Unde mergem în vacanță cu familia?

Una dintre dorințele puse la începutul anului 2018 a fost să călătoresc. Oriunde- în țară, afară, stațiuni sau nu, ideea era să ies din rutina de acasă, să cunosc oameni noi, să mă relaxez și să mai scap de stres.

Începând cu anul acesta va fi o idee mai greu, urmând să vină pe lume un nou membru în familie, însă tocmai acest fapt m-a determinat să scriu această postare prin care vreau să vă recomand locuri de cazare family friendly.

Prima ieșire a fost la Hunedoara. Am mers de multe ori acolo deoarece ne place să vizităm mormântul Părintelui Arsenie Boca. De asemenea, un principal punct turistic este și Castelul Corvinilor numit și Castelul Huniazilor .

În Hunedoara ne-am cazat de fiecare dată la Vila HD.  Mai mult decât potrivită pentru familii, deoarece camerele sunt sub formă de studio, cu bucătărie spațioasă.

Chiar dacă este de 4 stele, condițiile sunt de 5, iar prețurile de 3, poate chiar două. Singurul dezavantaj este că nu are restaurant, însă micul dejun poate fi servit contra cost în cameră, iar masa ți-o poți oricând pregăti în bucătăria studioului sau să o comanzi.

Ca amplasare este extrem de aproape de orice ți-ai putea dori într-un oraș.

Următoarea pe listă a fost Salina Turda. Până anul trecut, nu am reușit să o vizitez niciodată. Fiind un loc extrem de vizitat de către familii, am zis să o adaug pe lista recomandărilor.

Salina fiind mai izolată de oraș, am vrut să ajungem cât mai repede și ușor, dimineața, când încă nu este atat de aglomerat.

Ne-am cazat așadar la pensiunea ” Sarea-n bucate ( Crama la Salina)”. O pensiune superbă, situată vis-a-vis de intrarea în Salină. Pensiunea este de 5 stele, serviciile sunt pe măsură, iar restaurantul servește mâncăruri tradiționale și pentru copii. O mare parte din ingredientele folosite în bucătărie. fiind producție proprie.

Un punct câștigă prin faptul că pune la dispoziția turiștilor acces gratuit la cramă și vie, unde aceștia pot degusta vin, producție proprie.

Pentru copii au fost gândite o serie de activități în aer liber, precum echitație, plimbare cu trăsura, dar și acces liber la locul de joacă amenajat special pentru ei, lângă restaurantul/terasa pensiunii.

Din punctul meu de vedere este cu siguranță un loc liniștit ce merită vizitat!

Vara, am fost la fel ca majoritatea persoanelor, la mare. Anul acesta am dat Mamaia și Costineștiul pe stațiunea Saturn (poate și pentru că am mers împreună cu părinții, iar aceștia își doreau un loc mai liniștit).

Ne-am cazat la Hotel Semiramis. Hotelul nu este printre cele mai aspectuoase privindu-l de la exterior, însă interiorul este proaspăt renovat. Camerele sunt spațioase, dar și mai spațioase sunt paturile extrem de mari! Toate camerele au balcon, ceea ce pentru mine, vara este extrem de important, aer condiționat, tv, frigider etc, iar curățenia se face zilnic !

Restaurantul hotelului servește masa sub formă de bufet suedez. Noi am optat pentru demipensiune, având masa dimineața și seara. A fost mai mult decât suficient fiindcă meniul este extreeeem de bogat. Oricât de mofturos ai fi, nu există să nu găsești ceva să-ți placă, fie că ești adult, fie că ești copil.

Hotelul dispune de o terasă cu balansoare, parc liniștit pentru copii și este la aproximativ 3 minute de mers pe jos de plajă, 3 minute de centru, două minute de un parc de distracții cu mașinării și jocuri pentru cei mici.

În iarnă, recent deci, am fost la Predeal. Sper să nu mă întind cu laudele fiindcă a fost hotelul meu preferat. Am fost pentru prima dată la Predeal, în general optăm pentru Vârtop, Șuior .. locații mai comode și apropiate de casă, dar a meritat!

Hotelul „ Ski & Sky” , un hotel de 4 stele, este deschis de un an de zile. Totul este extrem, extrem de curat, detaliu foarte important pentru mine! Ar merita lejer și 6 stele, comparându-l cu altele.

Camerele sunt foarte mari, baia la fel. Dotate cu orice ai putea avea nevoie, de la cască pentru duș, cremă de corp, dischete demachiante etc. – detalii pe care nu le-am găsit la alte unități de cazare.

La ei am dormit cel mai bine. Deși peste tot am avut parte de paturi mari ca dimensiune, acestea au fost și mai mari, iar pernele și salteaua – foarte confortabile.

Au chiar și pătuțuri pentru bebe!

Cea mai frumoasă este priveliștea panoramică din spațiul de relaxare. Acesta se află la ultimul etaj al hotelului, dotat cu ferestre mari, spațiu pentru citit, amenajat precum o bibliotecă micuță, lângă un șemineu. De vis! De asemenea, există și spațiu de joacă pentru copii și de divertisment pentru adulți.

Micul dejun este inclus, fiind sub formă de bufet suedez.

La 2 minute de mers pe jos, se află pârtia cu telescaun, tarabele cu suveniruri, iar centrul este la 3 – 5 minute de mers cu mașina.

Mă opresc aici, deși chiar acum vă scriu dintr-un hotel, așa că, urmează să completez lista recomandărilor. 🙂

Dacă aveți sugestii sau recomandări referitoare la locuri potrivite pentru familie așteptăm să le împărtășiți cu noi !