BusinessCampania Usi Deschise FemeilorDiversePractici financiare

Tehnici de persuasiune in relatia cu clientii | Modulul II – Scoala de business Gaminvest

In modulul 2 din programul Scoala de Business Gaminvest vom vorbi despre tehnici de persuasiune aplicabile in relatia cu clientii, discutate la seminarii si puse in practica de unii dintre cei mai de seama oameni influenți fie ei speakeri, leaderi, oameni politici sau influenți oameni de afaceri.

Tehnicile de persuasiune sunt mai multe la numar și se clasifică dupa diverși factori. In modulul 2 al Scolii de business Gaminvest dedicat agentilor si managerilor de vânzări, se vor mentiona strict tehnicile aplicabile în relatia cu clienții.

Cateva exemple de tehnici aplicate la scară largă în lumea vânzărilor, pe care le discutam punct cu punct la seminarii sunt:

  • Principiul reciprocitatii: oamenii rasplatesc ceea ce li se intampla bun. Le vorbesti deschis? Iti vor raspunde deschis. Le vorbesti despre nevoile lor, despre ceea ce le place lor, despre persoana lor, despre calitatile lor? Iti vor rasplati atentia cu atentie, moment in care vei putea sa le ceri sa iti acorde atentia pentru produsul sau serviciul propus spre vanzare.
  • Principiul admiratiei – ii admiram pe cei care ne admira la randul nostru. Facebook are ca mecanism aceasta functie, in caz ca pana acum nu ati stiut, si anume, iti „da inapoi” indirect like-urile pe care le dai. Mai exact, tipul care doar navighează printre postarile altora fara sa interactioneze cu ele, acesta nu va beneficia de vizibilitatea propriilor sale postari, cel putin, nu atat de mult ca si cand ar interactiona (adica ar da like si comentarii) cu postarile altora pe care i-ar atrage pe pagina. Iesind din acest exemplu, principiul admiratiei functioneaza doar cand este pus in practica in mod sincer si autentic.

Alte tehnici de persuasiune pe care le vei descoperi doar in acest seminar

La aceste doua exemple de tehnici de persuasiune, in modul se discută și despre:

  • Activarea emoției
  • Tehnica investirii cu încredere
  • Motivarea deciziei cumparatorului
  • Tehnica identificarii cu clientul

Ca observații importante, ce se vor discuta si la seminar, toate aceste tehnici functioneaza si pot fi puse in practica in mod universal, aproape de catre oricine, atat timp cat sunt indeplinite criterii de bună credință și principii etice. Dintre acestea menționez:

  • Calitatea verificată și certificată a produselor și serviciilor oferite
  • Veridicitatea afirmațiilor. Principiul „Spune-i clientului orice ca sa il convingi, atat timp cât e și adevărat”, am avut mereu grijă să îl insuflu și agenților noștri.

Acest articol este o expunere pentru a previzualiza informatiile cuprinse in modulul Scolii de Business Gaminvest.

Daca vrei sa afli mai multe principii, tehnici, exemple si expuneri de situatii reale, vino la seminariile organizate in Oradea.

Alexandra Giuffrida – facilitator seminar, manager Gaminvest <contact>

Evenimentele vor fi anuntate pe pagina de facebook, pe site-ul oficial www.gaminvest.ro si pe blog.

Citeste si

Ieșim la masă cu clienții sau nu? Bune maniere în afaceri – fragement din Modulul 3

About author

Mamăprenoare și iubitoare de viață
Related posts
Diverse

Cum este interpretat zambetul unui vânzător? Persuasiune si limbajul trupului, capitoul V

BusinessCampania Usi Deschise FemeilorDiverse

Update Campania Usi deschise femeilor - evenimente, proiecte și obiective

BusinessCampania Usi Deschise FemeilorDiversePractici financiare

Ieșim la masă cu clienții sau nu? Bune maniere în afaceri - fragement din Modulul 3

Diverse

Povestile eroinelor obisnuite - campania #usideschisefemeilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sofiline.ro