Înscrieți-vă la buletinul nostru informativ pentru a primi informații actualizate, noutăți, perspective sau promoții.

Astăzi mi-am propus să demontez un mit, cum că femeile ar fi defavorizate în afaceri. Există totuși 7 avantaje ale femeilor care le pot ajuta pe acestea să exceleze în business.

Aud adesea de la femei cum se plâng ca trăim într-o lume a misoginismului, unde femeia este in permanenta defavorizată. Eu cred ca aceasta convingere e una dintre cele mai limitative care ne guvernează conștiința colectivă și este valabilă doar acolo unde este alimentată.

Acesta este motivul pentru care am decis să scriu acest articol, în care voi trece punctual, la subiect, ce avantaje susțin eu că au femeile în business și în carieră în general.

1. Intuiția puternic dezvoltată

Femeile au aceasta latură mai dezvoltată și anume, capacitatea de a intui, sau asa supranumitul „al șaselea simț”. Cu toate că în business contează mai mult să deții abilitați analitice raționale, intuiția este de ajutor mai mult decat ai crede, pentru că oferă informații mai repede, unele chiar de importanță vitală.

2. Vocea feminină și limbajul expresiv

Un atu important in business e sa știi să îți exprimi ideile într-un mod consistent și eficient. Argumentele potrivite însă valorează nimic dacă nu sunt îmbrăcate într-o formă optimă, cu vorbele potrivite și tonul potrivit. Cred ca acest domeniu este specialitatea femeilor, care atunci când folosesc conștient vocea lor feminină și un ton expresiv, cântăresc ideile cu prudență și sunt atente la detalii, obțin fără doar și poate succesul, chiar și în afaceri.

3. Femeile influențează emotional

Cel mai adesea femeile transmit emoții atunci când se exprima, componenta emoțională fiind folosită mai ales atunci când vor sa obțină ceva. Invocarea emoției în vânzări este considerată o tehnica de persuasiune, care vine folosită și în negocieri, de către oamenii de afaceri mai abili. Ei bine, femeile au această latură mai sensibilă și apelează la ea ori de cate ori simt nevoia, fără a fi încorsetate de aceeasi rigiditate cu care barbații tratează un subiect cu greutate.

4. Limbajul trupului

Limbajul trupului – o artilerie de instrumente care le ajuta pe femei să ia ascensorul, și nu scările, atunci când vor să crească un business. Cu toate că nu îmi face o deosebită placere să recunosc că acest argument, cel mai puțin rațional dintre cele 6 prezentate, este totuși cel mai puternic vizibil. Femeile reprezinta sexul frumos, energia care pune materia în mișcare. Femeile au gesturi și expresii menite să încânte, să creeze, să definească și să înfrumusețeze mediul încojurator. Când vorbim așadar de afaceri, o femeie își poate folosi aceste abilitați înnascute pentru a obține ce-i mai bun de la o colaborare. Depinde doar de ea cât și în ce fel va alege să exercite puterea limbajului.

5. Amabilitatea si diplomația

Femeile sunt mai diplomate si mai amabile. Prin definitie, femeia este mai delicata, mai slaba si mai fragilă. Acest lucru înseamnă că se va expune cu mai multă grija în fața conflictelor, deci se comportă mai rezervat și mai prudent decât un bărbat, care este mai curajos și e obișnuit să lupte. Și femeile pot să lupte cu același succes, dar abordarea lor va fi de cele mai multe ori colaterală și nu frontală. Asta este modalitatea lor de a se proteja, scut care în afaceri va fi folosit din plin pentru a câștiga timp, argumente și în cele din urmă pentru a ajunge la obiective.

6. Adaptabilitatea si flexibilitatea

Femeile sunt mai receptive la nou. Pentru ca sunt mai flexibile și mai adaptabile, femeile fac față cu brio atunci când intervin schimbări în plan, în sistem sau în legislație, spre exemplu. Femeile se adaptează cu mai multă ușurință și îmbrățișează diversitatea cu o deschidere mai mare decât un bărbat. Din acest motiv femeile sunt mai usor abordabile de catre furnizori și agenții de vânzări, de obiciei acestea fiind mai vizionare decât bărbații, în ce privește ideile noi și update-urile unui business.

7. Femeile construiesc relații

Spre deosebire de bărbați, femeile sunt experte la a crea legaturi. Pentru ca au tendința de a se pierde în detalii, întalnirile femeilor pot dura mai mult și / sau pot ajunge mai greu la obiectiv, vis a vis de întalnirile între barbati, care se întalnesc, își dau mâna și trec direct la subiect după care grăbesc să formuleze concluzii. Insă femeile, folosesc mai multe instrumente, care ajuta foarte mult în business, cum ar fi spre exemplu construirea unei relatii cu clientul / partenerul. Acest avantaj este biletul de calatorie, care propulsează femeile pe poziții cheie în diverse organizații sau le ajuta să se dezvolte ca antreprenoare. În afaceri, relatiile sunt la fel de importante ca aerul, pentru că formează o bază stabilă și cosolidată în timp, care le ajută pe femei să își câștige popularitatea, reputația și deasememea constituie o resursă umană deosebit de importantă. Deasemenea, femeile sunt mai rezervate în a da „ultimatum-uti”, din aceleași ratiuni.

Facebook
Twitter
Email
Alexandra Giuffrida
Alexandra Giuffrida

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole asemănătoare