Totul devine mai usor cu o planificare. Chiar si organizarea taskurilor care nu ne plac. Iata 5 instrumente care te ajuta si iti fac viata mai usoara!
Organizarea taskurilor aduce claritate unui proiect si elibereaza viziunea! Fara o astfel de planificare poti deveni usor un manager dintre aceia care gonesc precum calaretul fara cap. Nu vei stii unde vrei sa ajungi, insa vei conduce, fara resentimente, o echipa intreaga, intr-o directie incertă.
Cel mai practic este sa te folosesti de o aplicatie care sa te ajute sa organizezi totul si sa te sprijine si in relatia cu colaborarii și furnizorii.
Te-ar putea interesa si 20 de idei de afaceri profitabile pentru anul 2019-2020
Te asigur ca viata ta acolo se va usura 40-70% iar tu vei avea sanse sa devii un manager mai relaxat, mai perfornamant și, de ce nu, mai bine platit!
Ce instrumente ai la dispozitie si ce aplicatii de organizare a taskurilor exista pe piata?
Voi prezenta deci in acest articol, aplicatii de project management sau pentru a fi mai precisa in exprimare, da al aplicatiilor de task management.
1. Trello
O aplicatie extraordinară pentru managementul activitatilor personale si de lucru, cat si al altor utilizatori, este Trello. Se poate instala pe Android, se poate folosi si din Browser si pe Windows.
Valoare investitie: aprox 9 euro / luna.
E potrivita pentru cei care lucreaza cu echipe, networkeri sau pentru birouri de management. Poti adauga checklist-uri, atasamente, etichete, boarduri si tab-uri fara limita. Trello e usor de folosit si intuitiv, ceea ce te ajuta sa economisesti timp.

2. MeisterTask
Promovat drept cel mai intuitiv instrument de task si de project management existent pe web in acest moment, MeisterTask se concentreaza pe simplitate, estetica si functionalitate.

Pe langa faptul ca acest program exista in forma prezentata mai sus, el ofera o versiune gratuita, in care sunt incluse maxim 2 integrari.
3. ASANA

Prima oara l-am gasit recomandat pe un grup de marketeri si o perioada l-am folosit pe laptop, la birou, impreuna cu o echipa care facea cold calling si substituia cu brio o aplicatie adevarata de call- center. Deci asta e fabulos.
găsiti mai multe aici
4. Wrike
Wrike este o aplicatie puternica, atat pentru activitati simple cat si pentru proiecte ample. Desigur, diferenta o va face tipul de subscriptie pe care il detii.
Cateva functionalitati:
- poti crea si prioritiza taskuri in functie de urgenta, spre deosebire de Trello.
- poti folosi “Spreadsheet View”, astfel incat sa editezi foarte rapid mai multe task-uri. Este foarte util atunci cand actualizezi progresul inregistrat pentru mai multe activitati si mai multi useri.
- se integreaza cu Google Drive si cu DropBox, ceea ce inseamna ca ai toata informatia disponibila, intr-un sigur loc.
De la 15 useri in sus nu este gratuita.
5. BASECAMP
Basecamp are o interfata usor de folosit, oferindu-mi prilejul sa repet aceasta afirmatie de-a lungul articolului.
Totusi, probabil ca aceasta este caracteristica principala a aplicatilor populare de project si de task management. Probabil, de aici vine atat popularitea lor cat si capitalul de imagine dobandit.